VISUAALNE = MEELDEJÄÄV
Ene Seer
Suurem osa ettevõtteid on kujundanud oma logo, mis on osa brändi visuaalsest identiteedist.
Logo kasutamine aitab kinnistada lojaalseid kliente. On teada, et esmamulje tootest tekib vähem kui 3 sekundiga. Logo võimaldab koheselt teada saada, kes on toote valmistaja. Peale pakendi eemaldamist on logo infoks tootja kohta. Logo on üks vahenditest, mis aitab eristuda konkurentidest.
Logo kasutatakse pakenditel, kodulehtedel ja erinevatel turundusmaterjalidel, kuid annab emotsiooni ka tooteid degusteerides. Võib juhtuda, et on logo see, mis juhatab kliente tarbima lemmikuks kujunenud tootjate tooteid.
Vilmix pakub erinevaid lahendusi šokolaadist logodele, millega „allkirjastada“ oma tooteid. Väikseimad tellimused on 5 karpi, kus ühevärvilise trükiga kujutise maksumus võib jääda alla 10 sendi tüki kohta. Samas on võimalus tellida ka mitmevärvilisi erikujulisi logosid. Kujundus valmib mõne tööpäeva jooksul ja esimesed logod tarnitakse, peale kinnitamist, kuni 6 nädala pärast. Rohkem infot selle kohta saab müügikonsultantidelt.