VISUAALNE = MEELDEJÄÄV

Ene Seer

Suurem osa ettevõtteid on kujundanud oma logo, mis on osa brändi visuaalsest identiteedist.

Logo kasutamine aitab kinnistada lojaalseid kliente. On teada, et esmamulje tootest tekib vähem kui 3 sekundiga. Logo võimaldab koheselt teada saada, kes on toote valmistaja. Peale pakendi eemaldamist on logo infoks tootja kohta. Logo on üks vahenditest, mis aitab eristuda konkurentidest.

Logo kasutatakse pakenditel, kodulehtedel ja  erinevatel turundusmaterjalidel, kuid  annab emotsiooni ka tooteid degusteerides. Võib juhtuda, et  on logo see, mis juhatab kliente tarbima lemmikuks kujunenud tootjate tooteid.

Vilmix pakub erinevaid lahendusi šokolaadist logodele, millega „allkirjastada“ oma tooteid. Väikseimad tellimused on 5 karpi, kus ühevärvilise trükiga kujutise maksumus võib jääda alla 10 sendi tüki kohta. Samas on võimalus tellida ka mitmevärvilisi erikujulisi logosid. Kujundus valmib mõne tööpäeva jooksul ja esimesed logod tarnitakse, peale kinnitamist, kuni 6 nädala pärast. Rohkem infot selle kohta saab müügikonsultantidelt.

Loading Images
wpif2_loading
Bottom copy
Bottom
Bottom-20
Bottom-19
Bottom-18
Bottom-17
Bottom-16
Bottom_15
Bottom-14
Bottom_13
Bottom-12
Bottom-11
Bottom 10
Bottom 9
Bottom 1 Smuutid
Bottom-8
Bottom-7-compressor
Bottom-6-compressor
Bottom-5-compressor
Bottom 4
Bottom 3
2 article bottom
Bottom-1-compressor